Subject: Teabenõue_09.10.2024
From: "Martin Kiuru" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 9 Oct 2024 10:05:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu poole pöördus meie ettevõtte töötaja, kes on Transpordiametile teinud
pöördumise (esitanud teabenõude) tema enda kohta antud haldusakti
väljastamiseks. Viimase sellekohase teabenõude esitas isik taotluse vormis
ja lisas sellele (taotlusele) ka digiallkirja.

Transpordiamet vastab järjekindlat, et küsitud dokumendi väljastamiseks
tuleb isikul enda tuvastamiseks (Sic!) neile edastada koopia ID kaardist
ehk selle mõlemapoole pilt.

Ehk oskate selle kaasuse puhul nõuga abiks olla ja ühtlasi selgitada, kas
sellise teabe nõudmisel ka mõni seaduslik alus on?

Lugupidamisega,

Martin Kiuru

Lennundusjulgestuse valdkonna

kvaliteedi- ja koolitusjuht

M: +372 512 5841

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:  <http://www.forus.ee> www.forus.ee

 <https://www.facebook.com/ForusEesti>
<https://www.linkedin.com/company/forus-grupp/>
<https://www.instagram.com/forus_eesti/>